W Gminie Stęszew pojawiła się wyjątkowa szansa zawodowa dla osób zainteresowanych infrastrukturą drogową. Poszukiwany jest nowy specjalista, który dołączy do zespołu odpowiedzialnego za zarządzanie drogami. To oferta dla osób pragnących połączyć wiedzę techniczną z kompetencjami organizacyjnymi i administracyjnymi.
Wymagania dla kandydatów
Aby wziąć udział w rekrutacji, kandydaci muszą spełniać szereg kryteriów. Niezbędne jest posiadanie polskiego obywatelstwa i pełnej zdolności do czynności prawnych. Kandydaci powinni być niekarani za przestępstwa umyślne i posiadać nienaganną opinię. Wymagane jest minimum średnie wykształcenie techniczne lub wyższe w obszarze drogownictwa bądź budownictwa. Kluczowa jest również znajomość regulacji dotyczących dróg publicznych, przepisów samorządowych, prawa budowlanego oraz administracyjnego. Osoby aplikujące powinny mieć prawo jazdy kategorii B, własny samochód, a także umiejętności obsługi komputera i oprogramowania biurowego.
Cechy dodatkowe
Chociaż nie są obligatoryjne, pewne cechy mogą wyróżnić kandydatów. Wśród nich znajduje się doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, a także kreatywność, samodzielność oraz wysoka kultura osobista. Ważna jest również zdyscyplinowanie, dyspozycyjność i punktualność.
Obowiązki na stanowisku
Osoba zatrudniona będzie odpowiadać za całokształt zarządzania infrastrukturą drogową w gminie. W zakres jej obowiązków wchodzić będzie utrzymanie i ochronę dróg gminnych, prowadzenie remontów, kontrola stanu technicznego dróg oraz współpraca z zewnętrznymi jednostkami drogowymi. Dodatkowo pracownik zajmie się oznakowaniem dróg, organizacją ruchu oraz zarządzaniem zimowym utrzymaniem dróg. Będzie również wydawać decyzje dotyczące zajęcia pasa drogowego i koordynować projekty infrastrukturalne.
Wymagane dokumenty
Aplikacje powinny zawierać pełen zestaw dokumentów: CV, list motywacyjny, oświadczenia o niekaralności oraz pełni praw publicznych, kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje, jak również dokumenty związane z uprawnieniami do kierowania pojazdami. Warto dołączyć referencje i opinie oraz aktualne zaświadczenie o stanie zdrowia.
Warunki pracy
Praca oferowana jest na pełen etat w Urzędzie Miejskim Gminy Stęszew, mieszczącym się przy ul. Poznańskiej 11. Godziny pracy są elastyczne w poniedziałki (od 8:00 do 16:00 lub 17:00), natomiast od wtorku do piątku praca odbywa się w godzinach 7:00-15:00.
Termin składania aplikacji upływa 3 grudnia 2025 r. Dokumenty można dostarczyć osobiście lub przesłać pocztą z dopiskiem „Nabór na stanowisko do spraw dróg”. Zgłoszenia otrzymane po tym terminie nie będą rozpatrywane. Wyniki rekrutacji zostaną ogłoszone na stronie internetowej Urzędu oraz na tablicy informacyjnej.
Cały proces rekrutacyjny znajduje się pod nadzorem Burmistrza Gminy Stęszew, Włodzimierza Pinczaka.
Źródło: facebook.com/GminaSteszew
